1. Πως μπορώ να παραγγείλω τα παπούτσια που έχω επιλέξει;
Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες για το πώς θα κάνετε την παραγγελία των παπουτσιών της αρεσκείας σας κάνοντας κλικ εδώ: “Πώς να Αγοράσω;”
2. Πως θα γίνει η αποστολή των παπουτσιών που έχω επιλέξει;
Μπορείτε να δείτε τις δυνατότητες που υπάρχουν για την αποστολή των υποδημάτων σας κάνοντας κλικ εδώ: “Τρόποι Αποστολής Παπουτσιών”
3. Σε πόσες ημέρες θα γίνει η παράδοση της παραγγελίας;
Ο χρόνος παράδοσης των παπουτσιών είναι 1-3 εργάσιμες μέρες και εξαρτάται από την περιοχή στην οποία βρίσκεστε. (Για τις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να χρειαστούν 1-2 μέρες περισσότερο)
4. Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω τα παπούτσια που θέλω να παραγγείλω;
Υπάρχουν 4 τρόποι πληρωμής:
- Με Αντικαταβολή.
Η πληρωμή γίνεται με την παραλαβή της παραγγελίας. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας. - Πληρωμή με πιστωτική κάρτα.
- Πληρωμή μέσω paypal.
- Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.
Εάν κάνετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά, υπάρχει και η δυνατότητα πληρωμής με κατάθεση μετρητών σε έναν από τους λογαριασμούς που βλέπετε παρακάτω. Η κατάθεση μπορεί να γίνει είτε σε κατάστημα των συγκεκριμένων τραπεζών, ή μέσω Internet Banking, εφόσον έχετε τέτοια δυνατότητα. Στην περίπτωση που θα χρησιμοποιήσετε αυτόν τον τρόπο , η παραγγελία σας θα σταλεί απευθείας μόλις δούμε (ηλεκτρονικά) την κατάθεση που έχετε κάνει. Μπορείτε να καταθέσετε την πληρωμή στους λογαριασμούς:
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
IBAN (για κατάθεση μέσω iBanking): GR76 0172 2350 0052 3506 9194 856
ALPHA BANK:
Αριθμός Λογαριασμού : 732 00 2002 001590
IBAN (για κατάθεση μέσω iBanking): GR38 0140 7320 7320 0200 2001 590
5. Τι γίνεται σε περίπτωση που θέλω να επιστρέψω τα παπούτσια που αγόρασα;
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα παπούτσια που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν.
Για επιστροφές εντός Ελλάδας δεν επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών, αρκεί να χρησιμοποιήσετε την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε.
Σε περίπτωση που δεν σας ικανοποιεί αυτό το προϊόν, ή κάποιο άλλο από τα υποδήματα που υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας την δεδομένη στιγμή, μόλις μας επιστραφεί το προϊόν σας πιστώνουμε το λογαριασμό σας με το ποσό που αγοράσατε και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή τη πίστωση στις επόμενες αγορές σας μέσα σε χρονικό διάστημα 6 μηνών από την παραγγελία σας.
Για επιστροφή/αλλαγή του προϊόντος, μας καλείτε στο 2521 500 600, από τις 10:00 – 16:00 καθημερινά.
6. Τι γίνεται σε περίπτωση που επιθυμώ να μου επιστραφούν τα χρήματα;
Ο italos.gr σας δίνει τη δυνατότητα να πάρετε πίσω τα χρήματα σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων της εταιρείας μας.